samedi 7 novembre 2009

Sfaturi practice - Conservarea usturoiului

Autorul retetei - Cristina P
In general, eu folosesc 2 metode, una mai cunoscuta, dar a doua nu o cunoasteti.
Prima metoda: Taiati foarte scurt radacina usturoiului si apoi treceti cu o flacara de bricheta pentru a arde restul de radacina, astfel evitam ca usturoiul sa sece.
Mentionez ca aceasta capatina de usturoi am cumparat-o, pentru a putea explica in imagini .

A doua metoda: Cea care imi place cel mai mult si o folosesc deja de 2 ani (cred ca pe net nu o gasiti in sute de situri,eu nu am gait-o pe net, cum zicea cineva care nu vrea sa citeze sursele), curat usturoiul utilizand metoda apei calde, apoi il sterg de apa si il pun intr-un sac in congelateur. Si cand am nevoie utilizez cate un pic, si inapoi in congelator. Se poate pastra pana la 3 luni.Deci, daca adoptati aceasta metoda, usturoiul este digest in intregime pentru ca nu are timp sa formeze inima. Anul acesta am sadit usturoi in gradina, l-am curatat si l-am pus in congelator - simplu.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire